timetodochanges.blogg.se

En peppblogg där jag ska skriva om min resa till ett sundare liv

Lite utvärdering.

Kategori:

Nu har jag testat följande Allevo soppor/shaker:
Potatis/purjolök
Broccoli/basilika
Jordgubb/blåbär
Banan/hallon

Potatis/purjolök är helt klart bäst.
Jordgubb/blåbär är sämst.
Kommer att mixa shakerna med 1/2 dl bär också, för annars lär jag undvika dom.

Enligt Allevos sida på facebook kunde man göra det under kickstarten.

Broccolisoppan kommer jag att tillsätta lite extra Broccoli för tuggandets skull. Tror även att det blir mycket godare också.

Det som kommer att bli jobbigt är hungern. Känner mig hungrig redan efter 2 timmar...

Jag har alltid haft svårt för att dricka vatten. Nu ska man ju dricka ca 2 liter vatten (annars också egentligen) & det lär aldrig gå med vatten.
Men så läste jag att sötningsmedel var helt ok att använda, så nu lär det bli en massa te :-)
Kanske det gör mig mindre hungrig?

Kommer att testa under dagen!

Snart dags att gå hem från jobbet. Ska bli skönt att sova lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: