timetodochanges.blogg.se

En peppblogg där jag ska skriva om min resa till ett sundare liv

Hur kan folk??

Kategori:

Eller är det jag som ger upp för lätt?

Äta pulver och gå vrålhungrig, ha huvudvärk och trött hela dagarna?

Höll på att somna på jobbet och mådde illa i och med att jag var så hungrig :-(

Känner mig som en förlorare, men har inte gett upp kampen om vikten i alla fall.

Nu blir det till att äta MAT i lagom mängd och välja nyttigare alternativ.

Har laddat ner "Shape Me up" appen så jag kan hålla reda på vad jag äter och samtidigt lära mig hur mycket jag kan äta av allt.

Jag ska äta 1422 kalorier om dan eftersom jag vill minska 0,5 kg i veckan. (långsam viktnedgång)
Har även köpt en begagnad crosstrainer av en kompis, så den ska jag inviga idag :-)
Tror dock att det kommer att vara jobbigt då jag är VÄLDIGT otränad och har NOLL kondis ;-)

Men många bäckar små......

Detta ska väl ändå kunna funka kan man tycka!
Bör inte få förstoppning som av LCHF och inte svälta mig som med Allevo?

Tycker jag får äta massor om dagarna, mer än jag ätit innan. Men det är väl det som har varit felet, ätit fel och för lite så kroppen har lagrat allt istället för att förbränna.

Hoppas man blir klok någon gång ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: